Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cerberus | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz W. adresWarszawa zarejestrowany21.01.2007 @12:43:13 ostatnio na stronie05.04.2017 @17:46:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu21420
digarty56 komentarze387 posty na forum9

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Angi    20.02.2008 @14:27:00
Bóg zapłać pisz mi tak jeszcze ;]
_______
...wszystko trwa do póki sam tego chcesz..że upadamy wtedy gdy nasze życie przestaje być codziennym zdumieniem
~nicki    19.02.2008 @14:46:32
przepraszam za niedopatrzenie już rozmiar jest odpowiedni do oglądania
_______
Fakt, iż poświęcam swój czas na pisanie tego komentarza sam w sobie jest pozytywną oceną...
~kinialooz2    18.02.2008 @20:55:29
inna mina, ale tak to rzeczywiście podobne ;P
~domii3    18.02.2008 @14:32:26
dziękuuuuję
_______
zapraszam do siebie.

"Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.." /Robert Bresson
~borsuczek89    17.02.2008 @20:27:59
Ja sie na grafice nie znam, a te sugestie to wyniesione z zainteresowania tym sprzętem i modelarstwem :D
Również pozdrawiam
~musstaffa    12.02.2008 @00:12:41
prawde mowiac to nawet czekalem na to cos bo to jedyny srodek lokomocji na ten szczyt mozna piechota ale trzeba sporo zaplacic za przewodnika. dzieki i pozdrawiam
~snajper82    11.02.2008 @17:52:31
i w jednym się zgadzamy ,to jest fotka urlopowa,dokładnie tak.
~snajper82    11.02.2008 @17:07:01
wiesz ,gdybys powiedział że jest zamazane, prześwietlone ,szumy itd. napewno bym się z toba zgodził , ale kadr ,kadr to kadr tu niema regół .Rozumie że sprzątną byś drzewa ,krzaki ,kwiatki ,przelatującą muche byle tylko zobaczyć w pełni kościółek .Tylko co byś osiągną ja ci powiem ,nudne zdjęcie,nie zawsze można pokazywać wszystkiego
~musstaffa    09.02.2008 @23:36:22
dzieki.. moj fujak jest jak dziecko dbam jak umiem o niego. bo wiem ze w przeciwnym wypadku odbije sie to na jakosci zdjec.. pozdrawiam
~musstaffa    09.02.2008 @22:31:36
dzieks za obserwacje
~musstaffa    09.02.2008 @00:26:25
ano faktycznie.. masz poprzednika.. to dobre aparaty w tej cenie.. nie zamienil bym go napewno za zadnego panasa.. a do tego nie prezentuja sie jak zabawki. pozdro
~arturkrakpl    09.02.2008 @00:10:26
dzieki - gdzie twoje prace ?
~musstaffa    09.02.2008 @00:08:46
jesli mialbym ocenic fote z profilu.. to rew~! dzieki wielkie
~liquid82    08.02.2008 @14:11:01
Danke panie danke! A czemu wyczysciles konto ?
~relikt    07.02.2008 @23:42:03
To nie szum tylko celowe ziarno...(!) Dzięki za ocenkę... Pozdrawiam...
~kakulinka    07.02.2008 @22:14:38
dziekuje za kometarz... krytyka mobilizuje do poprawy!! pozdrawiam
~msierak    22.08.2007 @20:36:08
gwiazdy na chmurach ;]
_______
nie dziękuj - nie dziękuj oceniając
~Mareska    22.08.2007 @19:32:04
Ależ prosze. Naprawde rewelacyjne fotki masz
~kertoip23    05.07.2007 @20:27:43
wielkie dzieki
~evaaa    26.06.2007 @23:37:31
hm. : )) w takim razie będę czekać na takie zdjęcia aż spodoba mi się całość.. : ))
pozdrawiam serdecznie oraz miłego wieczoru życzę.
+Tofiq    13.02.2007 @22:15:53
jak zawsze, 3dsmax. Tylko tym razem testowalem 7ke na kompie mamyI render trwal 3h a nie 8 jak na moim sprzecie:D
dzieki
+Tofiq    02.02.2007 @21:30:02
heh.widze ze juz nawet go obczailes wczesniejDzieki za linka. Tego pana co podales juz dawno temu odkrylem ale gdzies mi sie wlasnie "adres" zapodzial. dzieki raz jeszcze
+Tofiq    02.02.2007 @12:34:43
warto Polecam wątek na forum:P
a tak w ogole to.. Witaj na Digarcie
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt